mandag 6. desember 2010

Liten desembertur


Dette har vært en nydelig vinterdag. Jeg har vært på en liten tur bortover stranden, den første på noen uker. Ikke lang, men om det er en første av mange, er det jo strålende.
Det var verst for høyre pekefinger. Knipsefingeren :-) Til gjengjeld har jeg fått masse bilder. Ikke så vellykkede fototeknisk som jeg kunne ønsket – det er vanskelig å holde kameraet stille nok, og jeg gidder ikke dra med stativ på tur heller. Ikke enda, iallefall. Kanskje om jeg blir mer hekta?

029 030
Bikkja elsker sne. Og tur. Det er mulig at dette kan bli en drømmevinter for henne.


052
Badeplassen med tilløp til alvedans fristet ikke i dag.
046
Østenskjær fyr lå som en vag drøm  laaangt ute. Fakta morgana, som det kalles – når det er en helt reell drøm…..
006
I dag kom vannet innover grunna for første gang i vinter. Med max flaks kan det bli skøyteis her inne. Visstnok.

7 kommentarer:

  1. Vakkert,vakkert,vakkert !
    Så bra at formen er på vei opp :-)

    SvarSlett
  2. ååå, maria! For noen bilder!
    Tenk å ha dette som sitt nærområde :D

    SvarSlett
  3. Nyyyydelig.
    Jeg er en stor fan av din utsikt.

    SvarSlett
  4. Enig med siste taler, du har en fantastisk utsikt!

    Nydelige vinterbilder :)

    SvarSlett
  5. Østenskjær fyr ser ut som det svever i lufta. Foto teknikken har du da ingenting å klage på.

    SvarSlett
  6. Åh, jeg bare elsker det fyrbildet! Dæsken, altså - jeg blir helt misunnelig :-)

    SvarSlett
  7. 0 problem, Britt Åse -- jeg skal da med glede ta en avlegger til deg!

    SvarSlett